De laatste etappe in zicht. - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Ton vdv - WaarBenJij.nu De laatste etappe in zicht. - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Ton vdv - WaarBenJij.nu

De laatste etappe in zicht.

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

06 September 2011 | Spanje, Arzúa

Vandaag 44 km, morgen nog 40 te gaan. Dat is mInder dan nog 2%......
Vanochtend de wereldstad van 5 bouwwerken verlaten en 30 km op het gemakje doorgefietst. Lunch langs de kant van de weg in de zon bij zo'n 25 graden. De laatste kilometers vallen niet echt mee. Een paar hellingen van +10% die nog even zeer doen.
In Arzúa in een Hostal een volledige verdieping ter onze beschikking. Volgens de uitbater, die als een van de weinige Spanjaarden Frans blijkt te spreken, hebben we morgen een makkelijker rit om tot in Santiago te komen.
Gisteren in de plek waar we geslapen hebben eenvoudig gegeten.
Vandaag kwamen we de Engelse leraar natuurkunde in ruste weer tegen. Samen kopje koffie gedronken en elkaar tot weerzien in Santiago gewenst.
Straks weer te veld voor stempel en eten en een goede nachtrust voor de laatste etappe.
Groeten van de drie.

• 06 September 2011 - 15:19

Bebbel:

Ga vooral heel erg genieten, jullie hebben een mooie laatste etappe verdiend! Liefs bebbel

• 06 September 2011 - 15:54

Andere Ans:

Te Gek!!!!! Nog maar 40 kilometertjes, dat doen jullie fluitend! We wensen jullie een heel mooie rit als afsluiting toe en geniet ervan!
    Liefs, andere Ans

• 06 September 2011 - 17:40

Lou:

Nu kunnen jullie al zingen, wij zijn er bijna, wij zijn er bijna, maar nog niet helemaal...... Gewoon weg, SCHITTEREND!!!!!Geniet extra van de laatste rit en de eindstreep is in zicht.
    Groetjes uit de annastraat.
    Lou

• 06 September 2011 - 19:29

Henny & Theo:

Hallo gedrieën,

Morgen het aller laatste loodje!!
    We wensen jullie hierbij heel veel rijplezier en genot bij het behalen van jullie einddoel. Onder het fietsen nog eens de rit door jullie gedachten laten gaan en in volle tevredenheid de finish bereiken lijkt mij een fantastische ervaring.
    Graag vernemen we van jullie hoe het allemaal gegaan is.

Groetjes en tot ziens in Limburg,

Henny en Theo

• 06 September 2011 - 19:57

VRIJ EN ONGEBONDEN:

Alle oud-nederlandse collega's wensen jullie en speciaal Rina proficiat met het tot nu toe behaalde resultaat. De laatste loodjes wgen het zwaarst maar niet voor jullie!
    Geniet van de laatste tocht en tot ziens in Nederland.

Namens de Vrij & Ongebonden...
    Frans Leseur

• 06 September 2011 - 19:59

Lut En Danny:

Niet te geloven wat voor flinke 'trappers'jullie zijn.
    Nu zal het morgen een luxe zijn om de laatste km af te leggen.
    Geweldig trio zijn jullie x

• 06 September 2011 - 20:54

André En Carla:

Formidastisch.... zo'n prestatie.
    Chapeau.
    Proficiat.
    Tot ziens

• 07 September 2011 - 12:05

Onno En Maureen:

Wat zijn we trots op jullie.
    Geweldig dat jullie er (bijna) zijn.
    Wat zal dat een heerlijk gevoel geven.
    Klasse hoor petje af voor jullie drietjes

Liefs

• 07 September 2011 - 12:41

Regine En Griet:

Hallo, wat goed om te lezen dat jullie er bijna zijn. Een heel dikke proficiat alvast hoor. Rina wij gaan vanavond al terug naar habla espagnol en zullen mooie notities voor jou nemen hoor. Wij kijken alvast uit om je terug te zien en je verhalen te horen. Groetjes van ons en van harte proficiat hoor....

• 07 September 2011 - 14:36

Gaby Trompet:

Fantastisch en proficiat aan alle drie nu al, vond het zeer tof jullie reisverslagen te kunnen volgen en kijk uit naar meer verhalen ..van Rina
    Geniet nu nog maar ten volle van de laatse etappe en het mooie weer, want dat is hier anders hoor...
    Tot volgende week Rina

• 08 September 2011 - 19:34

Rita:

Ooooooh wat fantastisch !!!! Keigoed dat jullie het gehaald hebben.....en in mijn ogen.....moeiteloos....maar dit als argeloze leze !!
    Gefeliciteerd !!!
    En nogmaals: ik vind het keigoed van jullie !!!

Groeten van

Rita.