De eerste tekst richting Rome - Reisverslag uit Vught, Nederland van Ton vdv - WaarBenJij.nu De eerste tekst richting Rome - Reisverslag uit Vught, Nederland van Ton vdv - WaarBenJij.nu

De eerste tekst richting Rome

Door: Ton vdv

Blijf op de hoogte en volg Ton

25 Juni 2014 | Nederland, Vught

De kogel is door de kerk: we gaan naar Rome fietsen. De blessures zijn (lijken?) overwonnen, de operatie is geslaagd, de dagen zijn beschikbaar dus de drie gaan het weer proberen.
Deze keer zal het vertrek uit Vught (NL) zijn. Het plan is om op 11 juli te vertrekken (Nondeju, dat is al over 16 dagen!) om dan de Reitsmaroute op de tweede dag in Roermond op te pakken. Voor 13 augustus hebben we de treinkaartjes klaarliggen om van Rome weer retour naar Holland te reizen.
Beide nationaliteiten hebben de nodige trainkilometers er op zitten, de route staat op GPS en kaart, de fietsen zijn in topconditie (of worden in de komende dagen daarop gebracht) en, speciaal voor de volgers van ons naar Santiago, de training voor het eten op het gewenste niveau hebben we de afgelopen twee jaar goed kunnen volhouden dus geen zorgen over het culinaire gehalte van de tocht!
Enfin, het wordt tijd de tassen te pakken, de kuiten in te vetten en ons vooral ook mentaal voor te bereiden op de tocht.
Tot de dag van vertrek zal ik nog wel een keertje on line zijn en vanaf 11-7 kunt u "de drie" weer dagelijks volgen op dit adres. Ik beloof u zeker kond te doen van onze culinaire en andere belevenissen.

Met groet van uw scribent,
Ton vdv

• 25 Juni 2014 - 23:30

Rina Poesen:

En zo komt 1 van de drie alweer onmiddellijk in de sfeer... Het wachten om te kunnen vertrekken duurt haast te lang. Tot binnenkort, beste supporters!

• 10 Juli 2014 - 19:37

Jacobs Mesoten Roger En Josette:

Een goede en veilige reis aan jullie allen !
    Niet te veel natte wegen, mooie uitzichten, goede en sterke benen, geen zadelpijn....geniet ervan
    Fijne vakantie
    roger en soette