De queeste volbracht. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ton vdv - WaarBenJij.nu De queeste volbracht. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ton vdv - WaarBenJij.nu

De queeste volbracht.

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

07 September 2011 | Spanje, Santiago de Compostella

Gedaan dus: de queeste is volbracht! We zijn vandaag na zo'n 50 kilometer -nog stevig berg op en berg af overigens- aangekomen in ons einddoel.
Op de een of andere manier verwacht je dan toch een soort van triomfantelijke intocht maar de gemiddelde inwoner van Santiago (hoe heet die eigenlijk: Santijager of???) kijkt niet op van weer drie fietsers. De laatste meters naar de kathedraal zijn nog extra steil gemaakt om je de reis nog een keer in te peperen maar dan ben je er ook.
Besloten om maar eerst de overnachtingen -dat zijn er wegens het inlopen van het schema immers nog 6- te regelen. In het centrum van de stad op een steenworp van de kathedraal (moet je wel goed kunnen gooien maar allà) twee prima kamers gekregen.
We gaan dadelijk op jacht naar de info over het diploma en wat dies meer zij en zullen wel op een terras eindigen ten einde het succes te vieren.
Gisteren redelijk gegeten in ons hotel en een prima nachtrust gehad.

Vanaf nu wordt dit natuurlijk een wat gewoontjes vakantieverslag (naar het strand, een museum, u kent dat wel) maar er volgt nog een feuilleton getiteld: "Wat zij niet verteld hebben...." met dagelijks een nieuwe aflevering.

Groeten van de drie.

• 07 September 2011 - 15:37

Hans En Greet:

Van harte gefeliciteerd!!! We wensen jullie nog een fijne vakantie toe de komende 5 dagen.
    Hartelijke groeten.
    Hans en Greet

• 07 September 2011 - 15:50

Rita En Benny:

Dikke proficiat aan alle drie. Jullie hebben het maar gedaan en dan nog binnen de vooropgestelde termijn. Geniet nog een paar dagen van de vakantie en later zullen jullie wel moeten afkicken van de dagelijkse fietstochten.

• 07 September 2011 - 16:09

Bebbel:

Van harte gefeliciteerd!! Knappe prestatie. Nu nog maar heerlijk genieten van de "vrije" dagen, die jullie helemaal zelf verdiend hebben!
    Liefs, bebbel en natuurlijk ook van Rob

• 07 September 2011 - 16:23

Stella:

Van harte gefeliciteerd met het halen van jullie pelgrimstocht. Jullie zijn kanjers. En nu vakantie vieren!!!!!
    Groet, Stella

• 07 September 2011 - 16:57

Lou:

PROFICIAT. Knappe prestatieiiiiii
    Nu extra tijd nemen om te genieten.
    Liefs, lou.

• 07 September 2011 - 17:07

Joke En Alex:

Knap, knap, knap, diepe buiging, pet af, etc. etc. Hulde dus, oftewel we zijn trots op jullie! Geniet nog even van de komende dagen, afkicken en zo. We zijn benieuwd naar de resterende verhalen! Groetjes en tot gauw.

• 07 September 2011 - 17:39

Andere Ans:

Hey broertje, schone zus en Rita,VAN HARTE PROFICIAT!!!!!

• 07 September 2011 - 17:46

Lut En Pol:

Ferm gedaan en op het eerst komende skiclub weekend kraken we een fles ( of meer ) Spaanse cava, op jullie pelgrimstocht, terwijl we luisteren naar de verhalen.

• 07 September 2011 - 17:47

Henk En Pieternel:

Dit sukses dient wis en waarachtig goed gevierd te worden. Trek die fles champagne maar open! Vanuit Vught een zeer van harte proficiat met deze geweldige prestatie. Nog een tochtje naar Finisterre of afkicken en lekker genieten van welverdiende rust.
    Lieve groet van Pieternel en Henk

• 07 September 2011 - 17:49

Ank:

Een driewerf hoera!!!!!!!! Geweldig en nu nog even echt vakantie houden. Geniet van het succes en veel plezier.
    Tot snel Lfs Ank.

• 07 September 2011 - 19:03

Roger En Josette:

Dikke proficiat ! hebben vandaag toch wel dikwijls (vooral aan Rina) gedacht.
    Wat een prestatie !! Je mag er fier op zijn. Geniet nog even en tot binnenkort.

• 07 September 2011 - 19:25

Frans Leseur:

Proficiat !!!!!!!!!!!
    Vrij & Ongebonden

• 07 September 2011 - 20:47

Aniek:

Woooow!! Proficiat! Fantastisch zeg, wat een prestatie!
    Rust maar lekker uit de komende dagen en geniet er van!

Liefs Aniek

• 07 September 2011 - 21:50

Willy En Thea :

Het doel bereikt! en genoten van de weg er naar toe. Geweldige prestatie waar jullie fier over mogen zijn!. We kijken uit naar de verhalen, naar wat het voor jullie betekende.Morgen niet verplicht op de fiets.. dat zal wel een vreemd gevoel zijn.Vooral genieten .. van ...

• 08 September 2011 - 07:14

Lut En Danny:

Deze prestatie is om 'FIER' op te zijn.Wij zijn het samen met jullie.
    En nu nog enkele dagen om gewoon te genieten zonder dat er iets moet.
    Zal effe wennen zijn.xxx

• 08 September 2011 - 11:45

Henk:

Van harte uit Vught voor deze bijzondere prestatie.
    Houdoe Henk

• 08 September 2011 - 12:51

Arie:

Geweldige prestatie! Geniet inderdaad maar even van de rust en geniet van al het moois. Groet Arie

• 09 September 2011 - 11:24

Wil Kersten:

Ja van der Vossen had dan aangegeven wanneer de aankomst was. Je weet ik had met een fles champagne bij de finisch gestaan.
    Gefeliciteerd met jullie succes en tot snel. Geniet er nog lekker van want hier is nederland is het echt hollands weer.
    Groetjes Wil & Irma

• 13 September 2011 - 09:43

Carlette En Hans:

Goed gedaan, geweldige prestatie! Hoewel we wel erg laat reageren. Maar dat is Brabants...
    We horen de verhalen wel als jullie thuis zijn. Ik zie nog geen auto staan, dus jullie zijn nog niet thuis.