España - Reisverslag uit Urroz, Spanje van Ton vdv - WaarBenJij.nu España - Reisverslag uit Urroz, Spanje van Ton vdv - WaarBenJij.nu

España

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

24 Augustus 2011 | Spanje, Urroz

Vandaag misschien wel de moeilijkste etappe gedaan. Vanuit St. Jean naar Spanje is 27 km omhoog waarvan 16 km zeer serieus en ononderbroken.
Na zo 25 km omhoog te zijn gegaan in de lichte regen en mist begin je je toch af te vragen wiens idee dit eigenlijk was. Boven aangekomen is de beloning normaal een prachtig uitzicht. Nu vanwege de mist alleen de voldoening van het leveren van de prestatie.
De berg af duurt aanzienlijk korter dan de weg omhoog, vooral omdat snel na de eerste afdaling nog een stijging komt die ook aantikt.
We komen aan eerst in Erros met de bedoeling daar te blijven maar de lokatie is matig. Het weer is opgeklaard en ons humeur ook zodat we besluiten door te gaan naar Urroz waar we nu zijn.
Dat blijkt een schot in de roos. Het weer wordt prachtig en de weg blijkt 20 km bergaf. In een klein uurtje leggen we de afstand af, genietend van het landschap van de Pyreneeën.
In Urroz een goed hotel met de benodigde luxe die we verdiend hebben na de beklimming van 160 naar 1057 meter.
Nu onder de douche en - natuurlijk- eten.
Groeten van de drie.

• 24 Augustus 2011 - 17:33

Lou:

Super van jullie! Doe zo verder.....
    Liefs, en groetjes.

• 24 Augustus 2011 - 17:46

Japke:

Bikkels zijn jullie, ik heb heel veel bewondering voor jullie,
    lieve groet van Japke en Wolter

• 24 Augustus 2011 - 18:54

Conny:

Wauw, wat goed van jullie en mijn bewondering groeit. Liefs C.

• 24 Augustus 2011 - 19:46

Aniek:

Woow, Knap gedaan zeg, super!
    Hou vol, en veel plezier!

• 24 Augustus 2011 - 19:53

André En Carla:

jullie zijn knap bezig en fietsend genieten van de mooie panorama's.

• 25 Augustus 2011 - 06:12

Bebbel:

Gelukkig dat het opklaarde! Nu alleen nog bergaf??!!
    liefs bebbel

• 25 Augustus 2011 - 07:48

Pieternel:

Ja, nu komt het zware werk, maar ook dat kunnen jullie. Dat heb je nu alweer bewezen. Ik doe het jullie niet na.
    Las ergens dat Ans kampte met gezondheidsproblemen. Gaat alles weer goed?
    Lieve groet, Pieternel en Henk