Even apart: het vertrek - Reisverslag uit Mechelen, België van Ton vdv - WaarBenJij.nu Even apart: het vertrek - Reisverslag uit Mechelen, België van Ton vdv - WaarBenJij.nu

Even apart: het vertrek

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

06 Augustus 2011 | België, Mechelen

Wat natuurlijk een apart bericht verdient is de start in Diepenbeek. De verrassing was groot: zo'n 20 Belgische en één Nederlandse vrienden en vriendinnen stonden om 8.30 uur bij de voordeur in Diepenbeek om ons uit te zwaaien. Om de een of andere reden staat de foto bij het vorige verslag (de eerste etappe). Aangenaam was het zeker!
Nog even voor de volgers die Ton langer kennen en natuurlijk met de vraag zitten "zou hij zijn slippers aan hebben?". Zie de foto bij het vorige verslag: ik fiets er de hele dag mee.

• 07 Augustus 2011 - 17:41

Lou:

Hallo rina en co.

Wat een leuk vertrek..... Hopende zit het ritme er al goed in? Oei het stempelboekje, zoeken ?( lijkt dit op een fietssleutelke) .....kan, je vertellen.
    Ik duim, groetjes !!!!!
    Tot hoors.

• 07 Augustus 2011 - 19:06

Carlette En Hans:

We wilden jullie nog een goede reis wensen, maar zo te lezen gaat het al goed. Veel succes en zet 'm op. We blijven jullie digitaal volgen en we zullen de buurt op de hoogte houden :-)

• 07 Augustus 2011 - 22:42

Willy Van Thea:

Hallo moedige fietsers
    Het vriendenWE is fijn verlopen. Rina , je was fysiek niet aanwezig, maar wel bij iedereen in gedachte. De jeugd miste blijkbaar wel je aanstekelijke lach. We vonden het ook fijn je sms-je te ontvangen na jullie eerste fietsdag. Deze blog zullen we aandachtig volgen. Nogmaals een goede en veilige fietsreis voor jou en je tochtgenoten.