En Wallonie - Reisverslag uit Brussel, België van Ton vdv - WaarBenJij.nu En Wallonie - Reisverslag uit Brussel, België van Ton vdv - WaarBenJij.nu

En Wallonie

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

07 Augustus 2011 | België, Brussel

Vandaag van Mechelen naar Ogy gereden. Ogy ligt bij Lessen (Lessines op z'n Waals) ongeveer 83 fietskilometers verder op ons pad vanaf Mechelen.
De weersvoorspelling was bedroevend maar kwam maar deels uit. Wel redelijk wat tegenwind, echter nauwelijks regen. Een foto laten maken bij de 2000 kilometer paal en zonder noemenswaardige problemen door het prachtige landschap gefietst. Op het eind kwam het eerste klimmetje om tot Ogy te raken. Beloofd iets voor morgen.
Bij de lokale abdij een stempel gehaald en vervolgens niet verder gekomen dan de bar. Uitstekende rosé en dito abdijbier.
In Lessen op aanraden van een functionaris van de lokale abdij bij een Turks restaurant gegeten. Een ambiance van niks maar prima eten.
Op het eind van de rit nog getrakteerd op een lekke band.
De slaapplek is uitstekend en ik kon prima de band herstellen.

À demain!
De drie.

• 08 Augustus 2011 - 07:49

Bebbel:

Goed zo! Een paar kleine beproevingen, als ik het goed begrijp, maar een goede bar maakt veel goed!En de ambiance: daar hebben jullie geen turk voor nodig!
    Succes en veel plezier!
    xx bebbel