Einde Les Landes - Reisverslag uit Labouheyre, Frankrijk van Ton vdv - WaarBenJij.nu Einde Les Landes - Reisverslag uit Labouheyre, Frankrijk van Ton vdv - WaarBenJij.nu

Einde Les Landes

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

23 Augustus 2011 | Frankrijk, Labouheyre

Dit schreef ik gisteren:
Gisteren in het hotel gegeten. Goed van eten en drinken maar een uitbaatster die wat de Nederlanders betreft aan alle vooroordelen voldoet die we over Fransen hebben. Nors en onhebbelijk zijn de vriendelijkste termen die te gebruiken zijn.
Vandaag 90 km gereden. Aangekomen in Cagnotte alwaar een Gites door vrijwilligers in bedrijf wordt gehouden. De Gites is qua inrichting 2 jaar oud, in perfecte staat derhalve.
Het enige restaurant in het dorp blijkt op maandag gesloten. Minpunt dus! We hebben bij de Intermarchée het nodige kant en klaar gekocht dus van de honger komen we niet om.
Tja, de route van vandaag: weer Les Landes en dat is dus een uitstekende plek om de wereldkampioenschappen verveeld fietsen te organiseren. Alvast respect voor de winnaar!
Enfin, we laten dat gebied achter ons en beginnen morgen aan de uitlopers van de Pyreneeën.
Tenslotte: koop je een Apple IPhone 4, een abonnement dat schandalig duur is, een speciale voorziening om in het buitenland te bellen en internetten en dan doet dat ding het niet. Hoe frustrerend kan het zijn. Ik wil weer Windows.....
Groeten van de drie.

Om een of andere duistere reden krijg ik weer verbiding halfweg een klim van 9%. Goede reden om even te stoppen. ;>)
straks meer.

• 23 Augustus 2011 - 08:41

Bebbel:

Straks bij het klimmen denk je nog verlangend terug naar de saaie les Landes! Zet 'm op en geniet! liefs bebbel

• 24 Augustus 2011 - 19:40

André En Carla:

en nu op naar het echte klimwerk. Na de klim komt de ontspanning ('afdalen). Geniet ervan.