De eerste dag na..... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ton vdv - WaarBenJij.nu De eerste dag na..... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ton vdv - WaarBenJij.nu

De eerste dag na.....

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

08 September 2011 | Spanje, Santiago de Compostella

Toch wel apart: niet fietsen vandaag. Of, niet helemaal waar, slechts fietsen van het hotel naar de tramsporteur van de fietsen. Een Spaans bedrijf vervoert de bikes voor een schappelijke prijs.
Naast het transport van de fietsen vandaag gekeken wat we verder gaan doen. In elk geval morgen met de bus naar Finsterre, het meest westelijke punt van Galicië (of heel Spanje?). Zaterdag naar La Coruña en zondag de mis meemaken met alles wat daarbij hoort. Maandag inpakken etc en dinsdag het vliegtuig naar Brussel.
Gisterenavond lekker gegeten in Santiago en de slaapplaats is als gemeld naar wens.

Deel 1 van het beloofde feuilleton "Wat zij niet vertelden....".
Op dag 1 (!) begon ook de ellende. We waren nog niet in Mechelen of Ans werd door en wesp gestoken in haar bovenbeen door haar fietsbroek heen. Paar dagen last dus maar we haalden er Noord-Frankrijk mee.
Morgen meer......

Groeten van de drie.

• 08 September 2011 - 16:39

Bebbel:

afscheid van de fietsen...was het moeilijk?
    nog veel plezier! bebbel

• 08 September 2011 - 17:11

Lenie Souren :

Perfect, perfect, perfect. Chapeau, jullie hebben het geflikt. Nu krijgen juliie as zondedag nog de zegen en dan zijn jullie bijna gekroond en bijna heilig verklaart. Geniet de komende dagen nog van jullie rust. Het zal zeker zo zijn dat jullie ook buiten het fietsen om nog heel veel leuke en misschien ook minder leuke dingen hebben mee gemaakt, maar dat is voor later. Ik reageer nu pas weer, omdat ik een dikke week op mijn buik, rug gelegen heb, veel meters gezwommen en toch veel kilometers gelopen heb, Ik ben terug van vakantie. Geniet geniet van jullie top prestatie, Lenie

• 08 September 2011 - 17:41

Pieternel:

Ton, we zijn eigenlijk wel heel benieuwd of je de hele rit op je sloffen gedaan hebt! Zo ja, dan is dat werkelijk héééééééél knap en stijg je in aanzien.

Lieve groet van Pieternel en Henk

• 08 September 2011 - 17:42

Silke, Sacha En Ank:

hallo,

wat goed dat jullie het gehaald hebben!!!
    wat vervelend van die wesp.
    veel plezier nog.

Heeel veeeeel liefs van ons.

• 08 September 2011 - 17:55

Henny & Theo:

Hallo allemaal,

Proficiat met het bereiken van jullie einddoel. Nu wachten op de medaille en ondertussen lekker relaxen en bijtanken.
    Wij vertrekken aanstaande maandag voor drie weken naar het zuiden om te na zomeren. Toch blijven we graag op de hoogte. We houden contact.

Groetjes,

Henny en Theo

• 08 September 2011 - 18:50

Jean En Lisette:

Geniet nu een paar dagen na een geslaagde en toch niet alledaagse onderneming, proficiat!