Nog een aanvulling - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Ton vdv - WaarBenJij.nu Nog een aanvulling - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Ton vdv - WaarBenJij.nu

Nog een aanvulling

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

26 Augustus 2011 | Spanje, Navarrete

Zoals ik schreef: morgen naar Belorado. Slaapplaats al geregeld en hoe kan dat? De Spaanse cursus van Rina! Zij slaat er zich in het Spaans doorheen alsof ze nooit anders gedaan heeft. De Hollanders laten het zich graag aanleunen!
Groeten van de Hollanders.

• 26 Augustus 2011 - 19:02

DEGEZELLIGE FAM.:

TJA... 'T IS NIET AAN IEDEREEN GEGEVEN DIE MET EEN KOGA RIJDT... ZO'N UITHOUDINGSVERMOGEN , Z0'N TEMPO... HOEDJE AF...VERGEET VOORAL NIET TE GENIETEN VAN DE PRACHTIGE LANDSCHAPPEN , DE VRIENDELIJKE MENSEN EN NOG ZOVEEL MEER... EVENTJES 4 REISVERSLAGEN NA ELKAAR MOETEN LEZEN WEGENS " DE VERHUIS " BIJ DEZE NOG VEEL FIETSPLEZIER GEWENST...GO FOR IT!!!

• 27 Augustus 2011 - 09:56

Lutgart R:

Dag Rina en metgezellen, al hel goed gereden zie ik: het is inderdaad niet altijd even simel he. Dat Belgisch biertje zal nogal gesmeekt hebben denk ik. Jullie hebben in St Jean Pied de Port bij dezelfde mensen geslapen dan wij denk ik, want bij ons stonden er ook allemaal poppen en zelfs een fiets in de living.
    Wij momenteel 40 km voorbij Heidelberg en we hebben echt kwakkelweer.
    Allee, nog veel succes en tot een volgende keer. groetjes Lut en Jos

• 27 Augustus 2011 - 16:34

Lou:

Goed zo....chick rina, maar veel spaans oefenen, dat zal zeker geen probleem zijn.
    Verder maar fietsen, fietsen en veel genieten.