Een korte rit - Reisverslag uit Labouheyre, Frankrijk van Ton vdv - WaarBenJij.nu Een korte rit - Reisverslag uit Labouheyre, Frankrijk van Ton vdv - WaarBenJij.nu

Een korte rit

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

21 Augustus 2011 | Frankrijk, Labouheyre

Vandaag 38 graden. Geen weer om te fietsen, zelfs niet om gewoon te zitten. Dus besloten om de korte rit te doen, mede met het oog op de geplande rustdag. Toch gekozen om een stukje te rijden; meerdere mensen zeiden in de voorbereiding dat dit verstandig is.
De rit door Les Landes is er nu een van door de gekapte bossen. Met de koperen ploert aan de hemel valt dat niet mee. In Labouheyre een hotel gevonden en ons direct aangepast aan de lokale gewoonte: lunch en dan twee uren te bed. We zullen eten in het hotel en vroeg gaan slapen zodat we morgen vroeg de fiets op kunnen. De voorspelling is 33 graden dus het zal wel wat afzien worden.
Groeten van de drie.

• 21 Augustus 2011 - 17:24

Ank:

Heel verstandig van jullie.
    Morgen weer succes.
    Lfs Ank

• 21 Augustus 2011 - 17:45

Lou:

Slim, om in de pelgrimstocht ook een rustdag te houden. Dapper, wat jullie al gefietst hebben!!!! Goed smeren en drinken, en een goede tocht verder.

• 21 Augustus 2011 - 17:54

Bebbel:

Goed, zo'n siësta! Daar knapt een mens van op! Veel succes morgen en veel drinken, liefs, bebbel

• 22 Augustus 2011 - 05:32

Lut& Danny:

verzorg jullie goed met zo een warmte
    Maak jullie kopje maar geregeld eens nat met fris water onder de helm.

• 22 Augustus 2011 - 10:01

Carlette:

Wij hebben gisteren de Leyetocht gefietst. Moest toen even aan jullie denken :-) We hebben steeds meer bewondering voor jullie.
    Succes maar weer. Groetjes

• 22 Augustus 2011 - 18:29

Stella Houten:

Geweldig hoe jullie bezig zijn.Ik wist de pagina niet maar John en ik gaan jullie nu volgen. De reisverslagen hebben we allemaal gelezen, alleen de foto's kunnen we nog niet zien. Maar daar vinden we misschien nog wat op.
    Hou vol! Groet, Stella

• 22 Augustus 2011 - 20:38

Aniek:

Ha sportievelingen!

Zaterdag vertelde Sanne over deze weblog! Super! Ik vind het fantastisch wat jullie doen en heb er bewondering voor.
    Ik heb nog lang niet alle verslagen kunnen lezen, maar ga dat nog wel doen. Super leuk dat jullie dat bij houden.

Ik wens jullie heel veel succes en natuurlijk ook heel veel plezier!

Liefs Aniek + de rest

• 23 Augustus 2011 - 08:27

Wim :

Hallo Pelgrims het is echt wel een pelgimstiocht met goede momenten maar ook afzien.Ik heb daar waardering voor.Succes nog voor de resterende dagen,probeer er van te genieten
    gr.