La presbytière - Reisverslag uit Le Porge, Frankrijk van Ton vdv - WaarBenJij.nu La presbytière - Reisverslag uit Le Porge, Frankrijk van Ton vdv - WaarBenJij.nu

La presbytière

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

19 Augustus 2011 | Frankrijk, Le Porge

Vandaag, zo was de bedoeling, zullen we na de inspanningen van gisteren het rustig aan doen. Niet alle plannen komen uit. ....
De dag begon met de boottocht van Royan naar Point Grave. Heerlijk tocht en. Daarna door de bossen van Les Landes naar het zuiden. Wat eentonig maar als herstelrit voor gisteren niet verkeerd.
Uiteindelijk in de avond in Lacaneau aangekomen maar, de eerste keer, geen plaats in de herberg. Doorgefietst naar Le Porge (103 km) alwaar speciaal voor pelgrims een caravan wordt vrijgehouden.
De caravan was niet wat we er van hoopten. Rina te veld en uiteindelijk slapen we in het parochiehuis door tussenkomst van zo ongeveer het halve dorp.
Nadat dit geregeld was toch maar prima in het lokale restaurant gegeten en nu: slapen.
Groeten van de drie.

• 19 Augustus 2011 - 21:38

Henk En Pieternel:

Tjonge, jonge, ik word al moe als ik lees welke afstanden jullie steeds fietsen. Knap hoor en we lezen niks over spierpijn of zadelpijn. Hebben jullie daar geen last van?

Lieve groet,

Pieternel

• 20 Augustus 2011 - 05:45

Lut:

Jullie zijn geweldig!!!
    ik ga nu werken,maar mijn spieren zullen minder moeten doorstaan dan die van jullie.
    Wij steuren jullie de energie door vanuit Hoelbeek xx

• 20 Augustus 2011 - 08:15

Bebbel:

't Schiet wel lekker op zo! Als jullie zo doorgaan, heb je daar vacantie!

liefs bebbel

• 20 Augustus 2011 - 10:13

Frans Leseur:

Nog veel succes voor de verdere reis.
    Reisverslagen zijn leuk.
    kompleminte oan eederein
    Frans

• 20 Augustus 2011 - 15:56

Hans En Greet:

Leuk dat het zo goed gaat met jullie!
    Vanuit Vught krijgen we het gevoel dat het fietsen niet zo'n probleem is. Het vinden van een goede slaapplaats is kennelijk lastiger.Hier loopt de start voor de inzameling van de Nierstichting voorspoedig.
    Ook zit jullie huis weer mooi in de verf.

Hartelijke groeten,
    Hans en Greet