De training 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton vdv - WaarBenJij.nu De training 3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton vdv - WaarBenJij.nu

De training 3

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

20 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Nu ja, een training maar dan voor de fiets. We kochten de Koga van Ans in Amsterdam bij de Vakantiefietser in de Westerstraat. Wil je ooit een trekking fiets kopen: eerst naar de Vakantiefietser en ontmoet Erik. Bijzondere ervaring en super advies.
Waarom schrijf ik dit: even proberen of ik een foto kan uploaden: CS van Amsterdam om maar te laten zien dat ik daar was.
Echter: de foto staat op zijn kop en hoe wijzig ik dat nu weer.
De digitale revolutie is me d'r toch een....
Nu ja., om 0.05 uur toch gelukt..;>)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 30631

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Fietsen na Santiago de Compostella nu naar Rome

Landen bezocht: