Naar Compiegne. - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Ton vdv - WaarBenJij.nu Naar Compiegne. - Reisverslag uit Compiègne, Frankrijk van Ton vdv - WaarBenJij.nu

Naar Compiegne.

Door: tonvandervossen

Blijf op de hoogte en volg Ton

10 Augustus 2011 | Frankrijk, Compiègne

Eerst maar even het verslag van gisteren afmaken: het bleek inderdaad een luxe frituur waar men overigens zeer hun best deden het ons naar de zin te maken. Voorgerecht (charcuterie voor Ans, geitenkaassalade voor Rina en Ton) hamburger, frites en sla met kaas toe en dat voor 10€.
We sliepen bij de gemelde kunstenaar in een container waarin hij huisvlijtig kamers heeft gemaakt. Allemaal niks mis mee maar het was wel koud en geen dekens....
Vandaag met goede moed op reis maar erg vlotten deed het niet. De Hollanders hadden last van "pap in de benen". In Noyons een stempel gehaald ( een van de hobby's van de Santiagoganger) en weer langs het water gegeten.
Het weer was prima: veel zon, niet te warm, wel de wind tegen maar overzichtelijk.
Nadat we 63 km gereden hebben in Compiegen aangekomen. Nog geen slaapplaats geregeld dus naar de toeristinfo. Uitkomst: blijven of 40 km doorrijden. Pap of geen pap: 40 km was te veel. We zijn nu in een Gites speciaal gericht op pelgrims. Om 19.00 uur zijn we nog de enigen zodat we de slaapzaal (want dat is het) vermoedelijk voor ons alleen hebben.
Groeten van de drie

• 10 Augustus 2011 - 17:06

Bebbel:

Een slaapzaal....roept enige herinneringen op....!!
    Duim voor minder pap morgen, veel succes dus!
    xx bebbel

• 11 Augustus 2011 - 16:48

Henk:

Hoi alledrie
    Ook met pap in de benen toch wel wat gedronken bij het eten hoop ik.
    Houdoe uit Vught